Wczytywanie...

Do prawidłowego działania tego serwisu wymagana jest akceptacja plików cookie. Pliki te wykorzystywane są tylko i wyłącznie w celach statystycznych. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie obsługi tych plików.

Doradztwo i wdrożenia

Tworzenie i wdrażanie standardów

Standardy Obsługi Klienta czy Standardy Sprzedaży to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi zapewnianiające odpowiednią jakości obsługi klienta czy wzrost sprzedaży.

Dlaczego warto wdrażać standardy?

  • Standard kształtuje rozpoznawalną przez klientów organizacyjną kulturę sprzedaży i obsługi, która skutkuje wzrostem zaufania do firmy
  • Pracownicy reprezentują wyrównany poziom umiejętności wynikających ze standardu
  • Standard ułatwia szkolenie nowych i rozwijanie dotychczasowych pracowników
  • Standardy dają pracownikom poczucie większej pewności siebie w pracy, ponieważ precyzują, co leży w zakresie ich kompetencji
  • Wdrożenie standardów wpływa na wzrost jakości sprzedaży i obsługi klienta. To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży, satysfakcję klienta oraz spadek ilości reklamacji