Wczytywanie...
Szkolenie jest powiązane z charakterem pracy uczestników.
Rozładowywanie napięcia - jak reagować w sytuacji impulsywnej reakcji podwładnego- płacz, wściekłość, agresja, apatia…
Szkolenie przeznaczone jest dla managerów prowadzących spotkania oceniające z pracownikami. Naucza się oni podczas warsztatu jak poprowadzić spotkanie oceniające, aby przyniosło ono jak najlepsze rezultaty. Dowiedzą się jak przygotować się do spotkania, jak je zorganizować i jak prowadzić. Poznają sposoby na radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas spotkania oceniającego oraz jak rozmawiać z pracownikiem o ocenie relacji przełożony- podwładny.
Profil uczestników: Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów HR w firmach, osób bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie polityki personalnej, managerów chcących kontrolować efektywność budżetów wydawanych na działania personalne oraz szefów firm i managerów myślących w kategoriach efektywności o wszelkich działaniach dotyczących personelu.
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności bezpośredniego zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach sprzedażowych. Szkolenie szczegółowo zajmuje się tematyką coachingu, jako procesu wspierania rozwoju handlowca w miejscu pracy. Podczas szkolenia menedżer sprzedaży poznaje i wzmacnia swoje umiejętności w zakresie zarządzania podległym zespołem. Wykorzystanie metody coachingu pozwala mu na podniesienie efektywności działania swoich podwładnych. Dzięki wykorzystywaniu technik coachingowych wypracowuje z podwładnym taki sposób realizacji celów jednostkowych aby przyczyniały się do pełnej realizacji strategicznych celów organizacji. Poprzez wykorzystanie charakterystycznych dla handlowca strategii uczenia i motywowania doprowadza do wzrostu jego skuteczności i powstrzymuje stan wypalenia zawodowego.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Uczestnicy poddają analizie swoje dotychczasowe sposoby pracy z handlowcami, oceniają ich skuteczność i trenują umiejętności pełnienia roli coacha w oparciu o realne sytuacje zawodowe.
Po warsztatach Uczestnicy
Zdobycie przez Uczestników wiedzy i umiejętności niezbędnej do konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.