Wczytywanie...
Moduł ten służy poznaniu uczestników zajęć, omówieniu oczekiwań i potrzeb szkoleniowych oraz zmotywowaniu ich do wydajnej pracy. Następuje wprowadzanie w tematykę zajęć oraz omówienie zasad pracy warsztatowej.
Moduł służy rozwijaniu umiejętności aktywnego słuchania, które jest podstawą komunikacji interpersonalnej. Uczestnicy zajęć uczą się odróżniać słuchanie od pseudosłuchania, stosować parafrazę i odzwierciedlenie emocjonalne, a także umiejętnie zadawać otwarte i zamknięte pytania. Doskonalą umiejętność jednoczesnego rozumienia zarówno uczuć rozmówcy jak i treści jego wypowiedzi.
Moduł ten służy poznaniu i przyswojeniu najważniejszych zasad komunikacji społecznej i interpersonalnej. Szczególna uwaga będzie poświęcona zagadnieniom związanym z osiągnięciem optymalnego poziomu otwartości, który często nastręcza wielu problemów.
Moduł ten, uczy jak je przezwyciężać. Staje się też okazją do poznania najczęstszych pułapek komunikacyjnych i nauki świadomego ich unikania.
Zagadnienia przekazywane w tej części są związane z rozwojem umiejętności tworzenia pełnych, spersonalizowanych komunikatów, które najłatwiej odczytać rozmówcy. W czasie trwania tego modułu uczestnicy szkolenia uczą się streszczania – wydawania pełnych i treściwych komunikatów, a także radzenia sobie z emocjami powstającymi w procesie komunikacji oraz przekazywania trudnych komunikatów.
Ta część treningu uczy optymalnego wykorzystania ciała i głosu w komunikacji.
Moduł ten służy przećwiczeniu codziennych sytuacji zawodowych związanych ze specyfiką pracy uczestników zajęć - w kontaktach z dostawcami zewnętrznymi oraz ze współpracownikami. Staje się też okazja do określenia mocnych i słabych stron każdego z uczestników, którzy przy wsparciu trenera udzielają sobie informacji zwrotnych dotyczących indywidualnego sposobu komunikowania się każdego z nich. Moduł ten służy przećwiczeniu codziennych sytuacji zawodowych związanych ze specyfiką pracy uczestników zajęć - w kontaktach z dostawcami zewnętrznymi oraz ze współpracownikami. Następuje podsumowanie treści poruszanych na szkoleniu.
Przedstawione zagadnienia szkoleniowe stanowią bazę do dalszych rozmów i modyfikacji. Ostateczny program szkolenia zawsze dopasowujemy do specyfiki pracy naszych klientów zgodnie z naszymi metodamy współpracy. Zapraszamy do kontaktu
Program szkolenia jest skierowany do osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych współpracują z osobami z działów finansowych i potrzebują rozumieć ich język z kategorii rachunkowości, finansów, księgowości i controllingu.
Po szkoleniu uczestnik powinien mieć wiedzę i umiejętności w zakresie:
Interaktywny omówienie każdego zagadnienia dające niezbędną wiedzę do rozwiązania zadań i symulacji. Wspólne rozwiązywanie postawionych problemów z zakresu finansów, controllingu i rachunkowości. Liczne przykłady praktyczne, zadania, ćwiczenia, studia przypadków oraz symulacje decyzyjne.
Warsztat dostępny również w języku angielskim oraz w formule otwartej.
Przygotowanie uczestników do prowadzenia prezentacji w sposób profesjonalny, przekładający się na wyniki biznesowe.
Przedstawione zagadnienia szkoleniowe stanowią bazę do dalszych rozmów i modyfikacji. Ostateczny program szkolenia zawsze dopasowujemy do specyfiki pracy naszych klientów zgodnie z naszymi metodamy współpracy. Zapraszamy do kontaktu
Celem treningu jest nabycie umiejętności stosowania w miejscu pracy i poza nią. Są to łatwe, a także skuteczne metody i techniki utrzymywania się w dobrej kondycji psychicznej i fizycznej oraz umiejętności reagowania w stresie. Ponadto uczestnicy poszerzą swoją samoświadomość i zmienią własne nastawienie do sytuacji trudnych, z problemu na cel.
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności twórczego myślenia pracowników zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Uczestnicy, poprzez udział w ćwiczeniach praktycznych, przyjrzą się barierom na drodze do kreatywnego myślenia i działania, jakie pojawiają się w nich samych oraz w grupie, w której pracują. Ponadto będą doświadczali nowych zachowania oraz nauczą się, w jaki sposób zapewnić optymalne warunki, pobudzające proces twórczy. Na skutek odbytego szkolenia pracownicy rozwiną umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów, konfliktów oraz tzw. impasu twórczego w pracy.
Moduł ten służy określeniu kierunków wspólnej pracy, a także lepszemu poznaniu problemów grupy. Uczestnicy zajęć tworzą indywidualne definicje czasu, co pozwala im na głębsze zrozumienie i zoptymalizowanie własnego stylu pracy. Grupa wspólnie określa ”złodziei czasu”.
W trakcie tego modułu uczestnicy uczą się definiować cele - poznają zasady poprawnego formułowania celu, a także narzędzia do wyznaczania celów krótkoterminowych i perspektywicznych. Mają też okazję do analizy własnych działań w kontekście dnia, tygodnia, miesiąca i roku. Uczą się tez trzech głównych sposobów zarządzania czasem.
Poprzez analizę swoich osiągnięć uczestnicy uczą się identyfikowania własnego rytmu dobowego, co w przeszłości przełoży się na poprawę efektywności ich pracy. Identyfikują najlepszy czas na załatwianie bieżących spraw( czas zewnętrzny), określają też najbardziej odpowiednie dla siebie godziny przeznaczone pracy intelektualnej oraz „relacyjnej” - wymagającą współpracy z innymi.
W oparciu o przykłady ze swojej codziennej pracy uczestnicy zajęć poznają paletę narzędzi służących do planowania czasu pracy i uczą się stosować je w praktyce.
Grupa poznaje też techniki aktywnego odpoczynku i uczy się planować czas potrzebny na efektywną regenerację sił.
Kontynuacja modułu z poprzedniego dnia.
W czasie tego modułu uczestnicy zajęć uczą się skutecznego prowadzenia spotkań, ponieważ są one strategicznym elementem współpracy z innymi ludźmi ( klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi). Efektywna współpraca i komunikacja pozwalają bowiem na znaczącą oszczędność czasu.
W zależność od składu i specyfiki pracy grupy warto dostosować ten moduł do jej indywidualnych potrzeb. W przypadku uczestników należących do kadry kierowniczej średniego lub wyższego szczebla bardziej przydatny będzie moduł związany z delegowaniem zadań, natomiast w przypadku grupy składającej się ze specjalistów, moduł dotyczący asertywności. Moduły te mają następujący przebieg:
Skuteczne delegowanie zadań:W czasie tego modułu uczestnicy zajęć mają okazję do lepszego zrozumienia źródeł własnej motywacji, a także poznania technik, które pomagają tę motywację zwiększyć. Czas na podsumowanie szkolenia, a także udzielenia odpowiedzi na pytania uczestników.
Poznanie katalogu wskazówek wspierających kształtowanie wizerunku profesjonalnego handlowca (sprzyjających budowaniu pozytywnego wrażenia w kontakcie z Klientem). Uczestnicy pogłębią wiedzę na temat znaczenia komunikacji werbalnej, niewerbalnej w sprzedaży bezpośredniej.
Elementy warsztatowe szkolenia obejmą również identyfikację naturalnych, indywidualnych atutów komunikacyjnych i wizerunkowych oraz umiejętne ich kształtowanie.