Wczytywanie...

Do prawidłowego działania tego serwisu wymagana jest akceptacja plików cookie. Pliki te wykorzystywane są tylko i wyłącznie w celach statystycznych. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie obsługi tych plików.

Szkolenia

OBSŁUGA KLIENTA

Satysfakcjonująca obsługa przyciąga nowych klientów, zwiększa lojalność obecnych i buduje pozytywny wizerunek marki, co bezpośrednio przekłada się na większą sprzedaż, przychody oraz pozytywne rekomendacje. Szkolenia z zakresu obsługi klienta pomagają uczestnikom w zrozumieniu i spełnianiu potrzeb klientów, skutecznym rozwiązywaniu reklamacji oraz w budowaniu długotrwałych i lojalnych relacji z klientami.

  • Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego
    Celem treningu jest poznanie skutecznych sposobów na automotywację i pozytywne myślenie. W trakcie jego trwania uczestnicy poznają zasady asertywnej komunikacji, przejdą trening umiejętności efektywnej komunikacji i rozwiązywania sytuacji trudnych – konfliktów oraz zapoznają się z zasadami przekazywania komunikatów tak, aby zostały one zrozumiane i wykonane.
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
    Trening ma na celu przećwiczenie i analizę najważniejszych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych oraz wykształcenie nawyku przejmowania inicjatywy w telefonicznej obsłudze klienta. W jego trakcie Uczestnicy będą mieli możliwość udoskonalenia umiejętności wykorzystania efektywnych narzędzi komunikacji telefonicznej oraz identyfikowanie potrzeb klienta i zaprezentowanie odpowiednich do nich korzyści.
  • Obsługa klienta w procesie reklamacji
    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z technikami ułatwiającymi prowadzenie trudnych rozmów telefonicznych, przyjmowania i odpowiadania na reklamacje telefoniczne, a także umacnianie wizerunku Konsultanta jako przyjaznego i kompetentnego doradcy, dbającego o jak najlepsze relacje z Klientem.
  • Obsługa korespondencji
    Trening ma na celu zapoznanie, przećwiczenie i analizę najważniejszych zasad prowadzenia korespondencji, jak również pokazanie mocnych stron i obszarów, które należy udoskonalać. W jego trakcie uczestnicy będą mogli udoskonalać umiejętności trafnego identyfikowania potrzeb klienta i prezentowania odpowiednich do nich korzyści.
  • Żeby klienci mówili o nas dobrze - współpraca z interesariuszami
    W czasie treningu uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób budować prawdziwą współpracę, czyli wchodzić w interakcje z innymi, budować relacje, wspólnie rozwiązywać problemy, dzielić się porażkami i sukcesami, uczyć się od siebie i razem wzrastać.
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami online i telefonicznie
    Celem treningu jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie online z klientem. W czasie szkolenia zgłębią oni zasady profesjonalnej obsługi klienta oraz udoskonalą umiejętności wykorzystywania efektywnych narzędzi i technik.